scenariusze reklamowe
Tworzeniem scenariusza reklamowego rzadzą bardzo specyficzne i jednoznaczne reguły. Przekroczenie tych reguł powoduje nieskuteczność przekazu reklamowego.
Według naszej najlepszej wiedzy reguły te można sprowadzic do klilu punktów:
- reklama dotyczy wyłącznie jednej cechy produktu lub usługi a sens reklamy da się wyrazić w jednym prostym zdaniu,
- pokazanie czegoś jest dziesięciokrotnie cenniejsze niż mówienie o czymś,
- pośpiech w filmie reklamowym zabija jego przekaz,
- muzyka w filmie służy do zdefiniowania emocji widza w stosunku do produktu.
Stosując się do powyższych reguł mamy szansę stworzyć skuteczny przekaz reklamowy.
scenariusze korporacyjne
Przygotowanie dobrego scenariusza jest jednym z najważniejszych czyników decydujących o powodzeniu filmu. Zgodnie ze słowami wielkiego mistrza kina A. Hitchcock'a w filmie najważniejszy jest: po pierwsze dobry scenariusz, po drugie dobry scenariusz i po trzecie dobry scenariusz.
W zależności od życzeń klienta Locomo Films przygotowuje scenariusze w różnych stylach, na przykład:
- kronikowo-żartobliwy (PUP Tychy),
- poetycki (Świnoujscie - kraina 44 wysp),
- formalny (Zachodniopomorskie specjały kulinarne)