reklama kinowa
Obok spotów telewizyjnych Locomo Films wykonuje również reklamy kinowe. Produkcja spotu kinowego nie różni się zbytnio od produkcji telewizyjnej, choć występują tu znaczące rozbieżności technologiczne
- klatkaż 24 fps w przeciwieństwie do 25 fps w TV
- inna korekcja kolorów
- udźwiękowienie wielokanałowe
- konieczność naświetlenia materiału wyjściowego na taśmę filmową 35mm
- konieczność wykonania kopii emisyjnych (ilość zależna jest od ilości sal kinowych z wyświetlana reklamą)
przygotowanie filmu
Najbardziej kosztownym procesem technologicznym w produkcji reklamy kinowej jest naświetlenie materiału na taśmę światłoczułą 35mm. Takie naświetlania wykonujemy w Szczecinie - siedzibie firmy. Jesteśmy w stanie zaproponować konkurencyjne ceny w stosunku do cen warszawskich, praskich lub berlińskich.
Czas trwania przygotowania reklamy kinowej po otrzymaniu plików wynikowych trwa około 7 dni. Rozdzielczość plików z reklamą powininna wynosić minimum 720p (1280x720 pikseli) dla materiału realizowanego w HD a najlepiej 2K (2048x1536 pikseli) dla meteriału nagrywanego na kamerach filmowych. Istnieje możliwość konwersji materiału PAL (720x576 px) na taśme światłoczułą ale jakość takiego materiału w kinie podczas emisji nie jest najlepsza.